19 December, 2010

aQ Berundur !

Bile aq dgr lagu `aQ berUNdur` niY kn aq Pown Teringat la ape yg penah jd...
:face22: nakk nanges pown ade jgk..
tp aq kan KUAT :pandacloud_31:...
Lagu niy ade kene mengene ngn AKU DYE DAN KAMU...
:face28: tu pown tajok lagu jgk kn :s:
aq takk boleyh nanges :120: aq kn KUAT :119:bende uh da lame da la...
dr 25 april-3 june...tabah nye aq...tade org ta0...
aq sabar...byk aq berkorban ..
sumenye untok dye...:67: tp bile teringat balek aq rase diri aq bodowh loser
tp aq takk menyesal larh...ade hikmah kn ats ape yg jd :120:
aq thu tu .. sebab tu aq takk pernah menyerah :104: ataw lari dr masalah..
hari niy genap 1 tahon 5 bln 2 minggu 1 hary..
ALHAMDULILAH...
mcam2 da kiteorg hadapi..tp still sampai skrg..hope sampai bile2 :119:
doakan taw korg ,...:85:

Law korg dgr lagu yg kt sidebar tu ..
tu lah lagu yg aQ ckp td :119:

Niy LiriQ dye

bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
mungkin dia yg terbaik untukmu
dan kini aku harus berundur


lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
jgn pernah kau hiraukan hatiku
lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
pergilah kau padanya, aku rela


bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
tp tak mengapa aku sedia
berundur dan merelakan dia


aku cuba dan cuba bertahan untukmu
walau ia menyakiti, aku bertahan untukmublogger-emoticon.blogspot.com

Lagu Syeera Sanders ♥♥

0 budak comel: