27 March, 2011

Yang ku tahu cinta itu indah



Hye2...
hari ini ape yang aq nak huptade :16:..
ade kene mengene ngn tajok oke What
YANG KU TAHU CINTA ITU INDAH,..
adelah lagu afgan ft nagita...
best gile b*** lagu tuwh..
hahaHA...
niy lirik dye...



[Nagita Slavina]
Tak pernah aku membayangkannya
Bila insan sedang patah hati
Kali ini ku rasakan sesungguhnya

[Afgan]
Siang hari ku bagaikan malam
Pelangi pun berwana kan gelap
Ini kah yang di namakan patah hati

[Duo]
Tak ingin ku jalani cInta yang begini
Yang kutahu cinta itu indah
Tak ingin ku rasakan jiwa yang tak tenang
Ku mau kau tetap disisiku

[Afgan]
Siang hariku bagaikan malam
Pelangi pun berwarnakan gelap
Ini kah yang dinamakan patah hati

[Duo]
Tak ingin ku jalani cInta yang begini
Yang kutahu cinta itu indah
Tak ingin ku rasakan jiwa yang tak tenang
Ku mau kau tetap disisiku

[Afgan]
dan tak ingin ku rasakan
jiwa yang tak tenang
ku mau kau tetap disisiku
[Nagita Slavina]
Siang hariku bagaikan malam

[Afgan]
:86:Pelangi pun berwarnakan gelap..


lagu niy aku dgr mase tgk CEREKAPILIHAN..kat tv3..
citer EMILY.....
semue org yg tak pernah becintan cintu..
mesty fikeyh yang cinte iyu indah kan What
tapi hakikatnye cinta juga ibarat kehidupan...
ade pahit manis..
suke en dukenye juga...
nnt bile dah bercinte korg akan rase,,,..
aku What bercinta What
sudah :119: aq dah rasa in...
aqu en dye dah 1 tahun 8 bulan 3 minggu 2 aryemoticon02..
since aq form 1...sampai skrg..
tak lha lame sgt..
aq pown baru form 3...doakan aqu en dye taw:27:,..
Aminnnn...



MUHD AKHIR BIN MOHD FADZIL i miss you

0 budak comel: