11 May, 2011

Girl



faham lha saye...
saye dah pnt...
cube lha memahami saya...
saye dah lemah...
tlg lha fahami saya...
saya sudah longlai...
awak:120: sy sudah mau mati...
whattheheal:120:
mati:120:
go Isma go...
hey you like:120:
ok...
i pray to god...
i want to go...
go to heaven...
that my place...
i want it...
u want:120:
lets follow me...
i want friend...
________________________________________
please lha...aku mati:120:
amalan aku kat dunie niy tak cukop lahi tok bekalan
hari AKHIRat nnt...
korg dah cukop:120:
dah:120: aku harap mcmtula...
korg:120: nak masok syurgaa tak:120:
nak:120: mesti lha nak kan:120:
so buat lha ape yg Allah suro...
________________________________________
weyh knp aku mcm niy:120:
aku dah gile:120: aku hanye mengingatkan sahaje...
back to the pic ...
awak....tlg lha phm sy manusia yg slalu wt sala...
sy tak sengaje...
tlg jgn mara2..
sy tak suke....
ok..
awk tak mara tp awk ckp mcm tu...
sy thu lha sy sala ..
tp sy tak sengaje awk thu:120:
maafkan sy...

0 budak comel: