28 May, 2011

Thats Me


first of all aku nak buat
anouncement
GAMBAR DI ATAS TIDAK ADE KENE MENGENE DGN ENTRY AKU PADA HARI INI

HAHA YESSS:119:
nak tahu knp:120:
sebab aku tak thu nak hupdate pasal ape..
n nak letak gambar ape..
ini sebab aku sudah menjadi seorang gadis yang blurr...
aku hanye akan taip ape yang terlintas di Fikiran ku yang waras niy..
tapi kan Isma bkn ke Akhir a.k.a Ehem Ehem kaw..
dye slalu kate kau berfikiran cetek...
how can:120: dah lha aku niy agak tak cukup tinggi...
pastu ditambahkan lagi dgn ayat berfikiran cetek
sesuaikah itu:120::120::120:
ohh nooo...
aku nak tinggi.....
aku nak minum susu hari2...
minum susu minum susu minum susu...
tapi knp aku tidak tinggi2 lagi...
OMG...
tidak apa-apa..
saya akan comel sampai bila-bila...
awak mseti jeles kan:120:
hahaha padan muka
weeekk  c(-:
aku nak story niy..
nak jadi mak Joyah Jup...
Gosip2....Kutok2 org...
Gosip:120: kutok org:120:
astaga...
itu kan berdosa...
aku jas nak cer ape yg jadi ngn aku sepanjang minggu niy...
rabu aku baru abes exam...
so aku hanye enjoy khamis & Jumaat je...
agak kecialan sbb mingu dpn aku kene skola...
y:120:
sbb cikgu ckp ade team couchign
aku tak thu eje lah..
takpe2 berkorban demi 8A PMR 2011
aku harap niy sume tak sia2...
korg pown skola jgk kan...
hahaha padan muka
especially Yg Berhormat Bdk2 Form 3 & 5...
SO takde time lha aku nak Berbulan Madu..
haha aku hanye kan rase Madu Yang Tak bErbulan
aku wish luck..
keyh u guys aku nak out..nak stady For Pmr ...
daaa...

0 budak comel: