01 January, 2011

Kenangan Terindah


hey you beautiful girl . >merepek kejap<
guys pejam celik pejam celik lepas ni maybe ade yang pejam tak celik - celik .
HAHA . tanpa kita sedar waktu cepat sangat berjalan .
kejap-2 waktu berjalan ke ?
okay lupakan aku tengah biul sekarang .
aku rase macam baru masuk form3 hari tu . 
haiyo ==' tapi sekarang da akhir tahun da .
semalam last day aku sebagai form 3 students di smk malim .
whatk ? macamk tak cayek jek kank .
asal belakang semua ade huruf 'k' ni ?
Haha sajew jew nak test otak korang .
samaade tahu bace ke tak .
huahuahua . sedih sangat . banyak kenangan terindah aku dan kawan-2 dan my <3
best tau kalau ade kawan dan bf macam org-2 dibawah ni .
jum tengok cun tak cun ensem tak ensem .


this girl named Ifi my best friend forever u know. 
sangat baik comel kelakar penyayang .
HAHA thats is me la . saje nak tunjuk muke :)


budak dalam gambar atas ni nama dia Nur Atikah binti Abdul Razak .
best buddy 4ever .
kawan dengan dia since form 1 .
sangat gila . terlampau gila atau dalam bahasa geng kita (GIAL)
banyak kenangan kita kan ika ? 


yang ni pulak nama dia Phoebe Ellyin Knight
kawan dengan dia since form 1 .
budak blur tp walaupun blur dia okay sangat . 
dia blur + biul .
suka berimaginasi :)


apa ? nak kenal ? hey tak boleh .
dia pakwa saya :)
okay gurau kerana saya bukan LES .
nama dia Syahirah Azura 
budak Indonesia .
dikit blur , 
okay dia da stay malaysia lama . so tak ngomong sleng endon .
cakap indonesia pun xtahu .
tu nama dia budak lupa tanah air . Haha .
kawan dengan dia sejak darjah 6 .
tapi mula rapat masa form 2.
dia budak pandai .
'ustazah pilihan okay'
sape nak kene jumpa mak bapak .


apa comel ? haha muntah kejap .
*berape minit kemudian baru aku datang taip balik .
okay nama dia Nur Azani Kamarudin .
kawan dengan dia since darjah 6 .
budak matang . walaupun kecik tp memahami .
iloke .


wanita melayu terAKHIR .
sangat sopan . sering berbaju kurung . 
really i sekarang tengah berubah nak jadi macam dia. 
gadis sopan .
tapi want thing yang u alls tak tahu , bila dia gelak .
bergongcang dunia .
saya kawan dengan dia since form 2 .
dia baik  :)


okay ni last .
last bersesuaian dengan nama dia. 
nama dia Muhammad Akhir .
kawan + mahu kawin . aww 
dia bf saya .
saya sayang dia :) 
dia baik tau , saya kenal dia since form 1 .
4 July 2009 .

*******

okay sorry because entry harini panjang .
eleh banyak ckp bace jelah .
HAHA .
okay aku rindu saat-2 bersama korang-2 yg kat dalam gambar tu .
saya sayang korang semua . harap kita akan bersama sampai kita mati .
lov u all .
kenangan kita terindah .
hidup saya tak kan bahagia + gembira sampai hari ni .
terima kasih korang .
tak tahu macam mana nak balas jasa korang yg telah membahagiakan hari-2 saya .
Terima Kasih Ya Allah kerana hadirkan mereka dalam hidup saya .

NOTA UNTUK MEREKA YANG DALAM GAMBAR DI ATAS .
saya mintak maaf kalau saya ada buat salah yang mengguris hati kalian semua .harap dimaafkan .

0 budak comel: