11 June, 2011

I'm Not Like Clown


okay
cuti baru nak mula..
so kwn2 enjoy lah...
cuti baru nak mula:120:
adekah itu benar:120:
ya:119: itu sesungguhnya tipu..
aku benci...
aku rasakan cuti baru nak bermula..
kerana sepanjang 2 minggu cuti,,
aku teramat bz..
tidak ada masa untuk :16: fb :27: diri sendiri...
untuk homework:120: kite lupekan sehingga sekolah buka semula...
bila cikgu marah *sambil pegang rotan..
hah:119: ituwh la masa yang paling sesuai untuk buat homework..
ye:119: diluar kelas...
sambil duduk bersila..
dipandang semua masyarakat yang agak jahat
jahat:120: knp:120: sebab apabila dia tgk awek cun dudok kat tepi koridor membuat
homework nya yang tidak siap..
mereka akan kertawa kan awek ituwh..
sipae kah gerangan awek yg comel tu:120:
Ismah Firzanah Ishamshah La...
sape lg yang paling rajin dlm skola kite yang amat2 lawa niy..
hanye dye seorg..
okay :119:
aku nak korg bace ayat aku niy
then negative kan dye...
so jd cm niy...
okay
cuti nak habis..
so kwn2 bkak buku lah...
cuti nak habis:120:
adekah itu benar:120:
ya:119: itu sesungguhnya benar..
aku suka...
aku rasakan skola nak mula..
kerana sepanjang 2 minggu cuti,,
aku teramat free..
ada masa untuk :16: fb :27: diri sendiri...
untuk homework:120: kite buat sebelum sekolah buka semula...
bila cikgu marah *sambil pegang rotan..
hah:119: ituwh la masa yang paling terlambat untuk buat homework..
ye:119: diluar kelas...
sambil duduk bersila..
dipandang semua masyarakat yang agak baik
baik:120: knp:120: sebab apabila dia tgk awek yg hodoh dudok kat tepi koridor membuat
homework nya yang tidak siap..
mereka akan kertawa kan awek ituwh..
sipae kah gerangan awek yg hodoh lagi pemalas tu:120:
Ismah Firzanah Ishamshah La...
sape lg yang paling malas dlm skola kite yang amat2 burok niy..
semua same..
p/s:takde kene mengena dgn tajuk..

0 budak comel: