09 July, 2011

ⓀⒶⓊ ⒶⒹⒺ ? x de kan..

tatkala kawan kawan ku semuanya ke sekolah untuk menimba ilmu
yang berguna untuk kehidupan bahagia kelak...
aku disini..yea masih disini...
ayatakumacambodobodojekan?
yea tatkala mereka ke sekolah..
aku ke PANTAI TELUK KEMANG
aku repeat PANTAI TELUK KEMANG...
ehh knp aku taip due kali ekk ? copy & paste je kan senang...
huh knp bile aku dah penat taip baru aku ingat
tentang copy & paste ni (✖╭╮✖) ..
haiya okay lupekan semua cerita karut ni..

*gambar ni waktu hujan...dataran yg aku dudok tu basah tp aku alas plastik 
peerhh kecik je gambar tu,..sengal tol..
okay aku nak story ni,..
aku gi PANTAI ni sebab sekolah
TADIKA adek aku ade buad sukaneka
hah tekejot kau...
jeles kan ? sekolah kite yg besau uh buat sukan kat sekulah jekk...
hampehh..
okay saat mereka mereka semue sebok bersukan
aku ape lagi..
kecek kecek kecek..
bunyik ape tu ? bunyik kamera mura aku r..
yg penting kau ade ? xdek kan..

*nampak tu plastik

*memikirkan PAKWE aku..haha..kesian bkn KAU.




eceh angkat pic sendiri do..
xde org nak ambilkan..
semue org dah bosan ngn aku..haha kesian aku (¬▂¬) ,...



ha ! ni le budak kecik yg bersukan td tu..
muke dye bajet comel je dowh..
bak kate mak aku ...
ikot sape ? ikot kakak dye lah..
hahahaha...



ni time mandi ..
haha gambar tgh mandi pown nak snap..
ape la mak aku ni kan..
tak senonoh betul..
ehh mad , ali , amin kau pikeyh lain pulak kan..
hahaha.....

p/s: padehal aku yg ckp mak amik lah gambar org..

LEPAS MANDI 
tukar baju n ape lg online lah..
kat sane ade wifi...


posing lg..
tgk manelah adik2 aku tak bosan haha...


then ape lg balik la oi..
pergh pic tak boleh blah an...
muke serius gile r...
nak thu aku pikeyh ape ? nak ?
yg pasti jawapan dye bkn kau hahaha..
kejam...
okay da ngantuk tido...

3 budak comel: