02 September, 2011

Salam Lebaran :)


EHEM EHEM ,, tes tes one two three..
ok ok ,,
dengan segala hormatnye kami dari pihak blogger menjemput
cik ISMAH FIRZANAH BINTI ISHAMSHAH untuk memberi ucapan
sempena lebaran dan hari kemerdekaan negara KITA :)
Assalammualaikum dan selamat sejahtera kepada semue yang membace
seperti yang anda sedia maklum berdirinye saya disini untuk memberikan ucapan sempena RAYA MERDEKA
OKAY ! SELAMAT HARI RAYA DAN HARI KEMERDEKAAN bye :)
hee gurau je aku nak mintak ampun dan maaf semperna hari raya yang mulie ni..
maklumlah mulud aku ni xde alat kawalan so ape aku nak ckp aku ckp je..
insyuran mulud pun da lame da aku xbyr..
so aku harap korg yang comel2 tu maafkan aku yea,,..
jemput dtg uma..
kalau nak dtg jgn lupe bwk kuih,air & duit raya sendiri ye :)

0 budak comel: