08 September, 2011

Tatkala 4 September 2011


HAA ! nampak x gambar kat atas ni ?
xnampak pendek kaki..
hey tahu x 4 september tu hari ape ?
ye ! aku tahu la hari AHAD..
apekah peristiwe yang berlaku waktu itu pada tahun 1996 yang lalu?
tatkala tarikh itu sepasang suami isteri tesenyum gembire..
kerana kelahiran seorg puteri mereke yang comel..
tabahan lagi bayi itu adalah puteri sulung..
yeah itulah aku..
AKU YANG DILAHIRKAN..
terimekasih mak ayah..
terime kasih yang xterhingge kepade mak kerana membawa saya
kemane sahaje selama 9 bulan,,
melahirkan saya..
kesakitan itu tidak akan dirasai oleh kaum adam..
hanye ibu yang melahirkan sahaja yang tahu akan kesakitannya..
TERIME KASIH YANG TAK TERKIRA.
wahai anak-2 sekalian hargai lah | sayangilah | cintailah | ibu anda :)
oke sambungcerite tadi ..
thanks kepada semue yang wish n bagi saya hadiah..
yang paling saya suka coklat yang besar2 tu..
yeah i like..
frame kale hitam tu dari bff saya Nur Azani Bt Kamaruin
Kotak Magic warne Pink dr adik saya Aqilah
coklat dr bff saya <3
thanks korang HARI NI BIRTHDAY AQILAH..
HAPPY BIRTHDAY SAYANG <3
nnt sis belikan hadiah yea :)
tp kalau nak bg esok xsempat lah dik...
sis skrg demam xleyh kuar belikan HADIAH buat kamu..
hari isnin yea :)
kbyebyebye !


eh jup2 cube klikgambar atas ni ^
kebetulan deyh birthday aku kan 4.9.96
bilangan friends d FB pun 4996
hee :) TERHARU..
OK ini seryes byebyebye :)

1 budak comel: