14 April, 2012

Walaweyh Kau Ade ?


Good Morning To All Of You , YES ! you la , you yang reti bace tu . Ha , yang tu la ! Okay better korang jangan fahamkan maksud ayat aku tu , sebab nanti mak bapak korang akan call Hospital Tanjung Rambutan booking kan bilik untuk korang . HEAVEN gila kan ? Huahua . Okay hari ni hari sabtu kan ? so budak-2 skola konfem tak bangun lagi ! aku tahu , cuba la korang pandang sini , SINI la weyh ! tengok aku yang comel , cute , cun , cantik dan PERASAN gila siput . aku awal-2 pagi dah bangun da . Pukul berape ? Ala , jam rumah aku rosak la tadi -.- .

Okay tu saje mukaddimah pade hari yang indah lagi berseri ni . Now , isi tersurat . Flashback kejap .
Aku bangun tidur , buat sarapan mee goreng yang sedap (reti masak , makcik-2 ambil la saye jd menantu), makan then mak aku suruh jemur baju , tapi hujan , so aku online , buka fb , twiter , blog n cbox . bukak cbox nak bace kiriman PEMINAT . Haha aptb aku ade ke peminat ? phuii . So dalam bace punye bace punye bace punye bace punye bace punye bace punye bace punye bace bace punye bace punye punye ape bace ape . OKAY STOP ! aku terjumpe satu mesej ni nak tahu tak ? nak ? angkat kaki ke udara dan says 
Ismah Firzanah Cantik dan Baik .
 cepat ! HAHA xde sape yang mampu buat , aku tahu . takpe aku Faham . so aku printscreen kan untuk korang . OKAY , 
aku memang suka MENUNJUK !
so what ? kau tak suka ? adeakukesah ? hee okay okay gurau .

ni la yang aku nak tunjuk sangat tu . bangge gile la . tapi kan 
aku takut nanti mak ayah dieorang letak pasir dalam periuk nasik
rumah aku , sebab . aku buat anak dia insomnia (tak boleh tidur)
ntah betol ke tidak aku eja tukan .
Jom Belajar Klik sini

NOTA KAMBING :
aku dah add korang , so approve la ye :)
SORRY guna aku kepada yang lebih berusia .
Have a good holidays guys . 
Budak melaka cuti 3 hari sampai ISNIN .
so aku nak kerek kejap ngan budak negeri lain :P
Photobucket

1 budak comel:

dear yayah said...

seronok kn bila ad org komen2 kt blog kita :)