01 May, 2012

This Is Fake ! FAKEEEEEEEEEEEEE .


Assalamualaikum . Entry kali ini tak formal ,
FAKE , itu yang aku mampu ucapkan keatas hidup aku .
Aku letih , penat dengan semua ni .
INI BUKAN AKU !
bukan !
Buku , Buku , Buku , Buku & MUKA BUKU .
Penuh buku jek .
DULU aku tak macam ni .
Ya Allah , aku rindu segala yang DULU .
Hati aku rasa KOSONG .
Anybody there ?
Can you hear mee ?
HELLO ?
Can someone be wif meee ?
Man , can you here mee ?
I LOVE YOU .
BUT I know who iam . . 
But what should i do ?
Go far away , go from you ?
I cant do that !
Dear heart please be strong like before . Please !

NOTA KAMBING :
Aku sayang kau , tolong la pandang aku !
Kalau kau tak sayang aku , tolong 
jangan bagi aku HARAPAN .
Photobucket

1 budak comel:

dear yayah said...

nape ni? mcm ngah crush kat org je.. huhu